Головна » 2013 » Травень » 21 » РЕКОМЕНДАЦІЇ ГРОМАДЯНАМ, ЯКІ ЗВЕРНУЛИСЯ НА ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ДО ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
11:28
РЕКОМЕНДАЦІЇ ГРОМАДЯНАМ, ЯКІ ЗВЕРНУЛИСЯ НА ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ДО ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
РЕКОМЕНДАЦІЇ ГРОМАДЯНАМ, ЯКІ ЗВЕРНУЛИСЯ НА ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ДО ДЕРЖАВНОЇ

РЕЄСТРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ



Громадянам, які звернулись на особистий прийом, рекомендується:

1. Уважно ознайомитися з графіками особистого прийому громадян в Державній реєстраційній службі України та положеннями Закону України "Про звернення громадян".

2. із заявою чи пропозицією слід звертатися до посадової особи, в межах компетенції якої знаходиться порушене у зверненні питання. Скарга на дії /бездіяльність чи рішення керівника структурного підрозділу подається у порядку підлеглості керівництву Укрдержреєстру у підпорядкуванні якої знаходиться державний орган, організація чи посадова особа, дії якої оскаржуються.

3. Якщо питання, яке потребує вирішення, відрізняється складністю, а його розгляд вимагає вивчення значної кількості документів, фактів тощо, то заявникові бажано завчасно викласти питання в письмовій формі. При собі необхідно мати документи, які засвідчують особу, а також документи, що обґрунтовують порушене на особистому прийомі питання,

4. Намагатися відповідати по суті на запитання посадової особи, яка веде прийом. Точні відповіді на запитання дозволяють всебічно з'ясувати зміст звернення, досягнути єдиного розуміння, знайти шлях оптимального вирішення порушених на особистому прийомі питання.

5. Уважно вислухати роз'яснення посадової особи, яка веде прийом. Це допоможе швидше прийняти за зверненням правильне і обґрунтоване рішення.

6. Бути самокритичним. Не виключена можливість, що розв'язання питання, з яким громадянин звернувся на особистий прийом не відноситься до компетенції Державної реєстраційної служби України, або не можуть бути задоволені з об'єктивних причин. У випадках незгоди з прийнятим по зверненню рішенням, заявник має право на отримання інформації, щодо надання роз'яснення про можливість і порядок його оскарження.

7.Пам'ятати, що керівництво Укрдержреєстру зацікавлене в правильному та своєчасному вирішенні порушеного громадянином питання, завжди готове надати допомогу і дати пораду, надати роз'яснення в межах компетенції та відповідно до чинного законодавства України.

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної реєстраційної
служби України
«12» березня 2013 року № 156

Г Р А Ф І К
особистого прийому громадян
керівниками самостійних структурних підрозділів
Державної реєстраційної служби України
Структурний підрозділ
Адреса
День прийому

Часи прийому

Департамент державної реєстрації речових прав на нерухоме майно
м.Київ,
вул.. М.Раскової, 15

Щопонеділка кожного тижня
З 10.00 до 17.00

Департамент у справах цивільного стану громадян
м.Київ,
вул.. М.Раскової, 15

Щовівторка кожного тижня
З 10.00 до 17.00

Департамент державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
м.Київ,
вул.. М.Раскової, 15

Щосереди кожного тижня
З 10.00 до 17.00

Департамент легалізації об’єднань громадян, державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та інформагенств

м.Київ,
вул.. М.Раскової, 15

Щочетверга кожного тижня

З 10.00 до 17.00

Відділ роботи зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації

м.Київ,
вул.. М.Раскової, 15

Понеділок-четвер
П’ятниця кожного тижня

З 10.00 до 17.00

З 10.00 до 16.00

Начальник реєстраційної служби
Радехівського районного управління юстиції Оксана Микитюк
Переглядів: 576 | Додав: Оксана | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]