Головна » 2013 » Червень » 18
• заява встановленої форми, яка визначена наказом Міністерства юстиції України від 17.04.2012 № 595/5 «Про впорядкування відносин, пов'язаних із державною реєстрацією речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

• документ, що посвідчує особу заявника (пред'являється), копія надається;

• документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав;

• документ про сплату державного мита (крім випадків, коли особа звільнена від сплати державного мита);

• документи, що підтверджують виникнення, перехід або припинення права власності на нерухоме майно (див. стор.5);

• у разі подання заяви заінтересованою особою особисто така особа, крім документа, що посвідчує її особу, подає копію реєстраційного номера облікової картки платника податку згідно з Державним реєстром фізичних осіб - платників податків (крім випадків, коли фізична особа через свої релігійні або інші переконання відмовляється від прийнятт ... Читати далі »
Переглядів: 818 | Додав: Оксана | Дата: 18.06.2013 | Коментарі (0)

Стаття 1 Закону України «Про іпотеку» встановлює що іпотека - це вид забезпечення виконання зобов'язання нерухомим майном, що залишається у володінні і користуванні іпотекодавця, згідно з яким іпотекодержатель має право в разі невиконання боржником забезпеченого іпотекою зобов'язання одержати задоволення своїх вимог за рахунок предмета іпотеки переважно перед іншими кредиторами цього боржника у порядку, встановленому цим Законом.

1. Документи, що подаються для проведення державної реєстрації іпотеки:

· заява встановленої форми, яка визначена наказом Міністерства юстиції України від 17.04.2012 № 595/5 «Про впорядкування відносин, пов’язаних із державною реєстрацією речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

· документ, що посвідчує особу заявника (пред’являється), копія надається;

· документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав;

· документ про сплату державного мита (крім випадків ... Читати далі »
Переглядів: 518 | Додав: Оксана | Дата: 18.06.2013 | Коментарі (0)

1. Для проведення державної реєстрації прав з видачею свідоцтва про право власності на нерухоме майно у зв’язку з виділенням окремого об’єкта нерухомого майна із складу об’єкта нерухомого майна, що складається з двох або більше об’єктів, заявник подає наступні документи:

· заява встановленої форми, яка визначена наказом Міністерства юстиції України від 17.04.2012 № 595/5 «Про впорядкування відносин, пов’язаних із державною реєстрацією речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

· документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав;

· документ про сплату державного мита (крім випадків, коли особа звільнена від сплати державного мита);

· документ, що підтверджує виникнення, перехід та припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно (див. стор.5);

· технічний паспорт на об’єкт нерухомого майна;

· документ, що підтверджує присвоєння виділеному об’єкту нерухом ... Читати далі »
Переглядів: 770 | Додав: Оксана | Дата: 18.06.2013 | Коментарі (0)