Головна » 2013 » Грудень » 20 » Адміністративні послуги можливо отримати через «Укрпошту»
12:02
Адміністративні послуги можливо отримати через «Укрпошту»
Державна реєстраційна служба України та Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» 25.09.2013 року запроваджено регламент взаємодії щодо забезпечення спрощеного доступу до адміністративних послуг. Даний регламент визначає організаційні принципи взаємодії та врегульовує правовідносини що виникають між Укрдержреєстром, Укрпоштою, а також юридичними та фізичними особами (далі-заявник) у сферах надання адміністративних послуг з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, реєстрації (легалізації) об’єднань громадян, громадських спілок, інших громадських формувань, статутів фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, якщо їх реєстрація передбачена законами, статутів територіальних громад, друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб’єктів інформаційної діяльності.
Мета проекту «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту» - максимально спростити процедуру отримання адміністративних послуг, які пропонує Укрдержреєстр. А оскільки «Укрпошта» налічує більше 13 тисяч відділень, включаючи пересувні відділення поштового зв'язку,
адмінпослугами зможуть скористатися жителі навіть найвіддаленіших міст і сіл України.
Основними принципами взаємодії є:
- забезпечення потреб заявників в отриманні адміністративних послуг з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, реєстрації (легалізації) об’єднань громадян, громадських спілок та інших громадських формувань, громадських спілок та проставлення апостиля на офіційних документах;
- якість, доступність та прозорість отримання послуг заявниками;
- інформованість заявників, які виявили бажання отримати адміністративні послуги, про їх види, необхідні документи та порядок отримання адміністративних послуг;
- забезпечення ефективної системи взаємодії між структурними підрозділами Укрпошти та структурними підрозділами головних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі, а також районними, районними у містах, міськими (міст обласного значення), міськрайонними, міжрайонними управліннями юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру (далі-суб’єкти надання адміністративних послуг.
Згідно з регламентом у відділеннях поштового зв’язку Укрпошти запроваджується інформування юридичних та фізичних осіб щодо спрощеного доступу до адміністративних послуг та надається така інформація:
- перелік адміністративних послуг, а саме:
1.проставлення апостіля на офіційних документах;
2.державна реєстрація фізичної особи, яка має стати підприємцем;
3.державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, які містяться в Єдиному Державному Реєстрі;
4.державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою – підприємцем (за рішенням підприємця;у разі його смерті, оголошення померлим або визнання безвісно відсутнім, за судовим рішенням, що не пов’язано з банкрутством підприємця);
5.державна реєстрація юридичної особи;
6.державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (ліквідації, а також злиття, приєднання, поділу чи перетворення);
7.державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи;
8.державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному Державному Реєстрі;
9.видача довідки з ЄДР витяги, виписки, інф. довідки.
- інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг, адреси та поштові індекси суб’єктів надання адміністративних послуг;
- зразки бланків заяв (реєстраційних карток) (далі-заява) та зразки їх заповнення, в яких заявник повинен зазначити відповідну достовірну інформацію
Тобто працівники відділень поштового зв’язку Укрпошта інформують про:
- види адміністративних послуг, перелік необхідних документів, зразки заповнення заяв, порядок направлення документів засобами поштового зв’язку;
- інформують заявника, що строк пересилання поштових відправлень з документами не входить до строку надання адміністративних послуг, визначеним законодавством для суб’єктів надання адміністративних послуг;
- забезпечують пересилання та вручення поштових відправлень у строки, передбачені нормативними актами в галузі поштового зв’язку;
- надають інформації про стан проходження поштових відправлень з документами;
- забезпечують схоронність поштових відправлень відповідно до нормативних актів у галузі поштового зв’язку.
Основними вимогами щодо порядку приймання та пересилання документів поштовими відправленнями суб’єктам надання адміністративних послуг є перелік документів, які надаються заявником до відповідної заяви з отримання адміністративної послуги, згідно з законодавством та наказами Укрдержреєстру.
Працівникам відділень поштового зв’язку Укрпошти забороняється вимагати від заявників інші документи, не передбачені чинним законодавством. Заповнена заява підписується заявником особисто та подається разом з відповідним пакетом документів для перевірки працівнику відділення поштового зв’язку Укрпошти. Працівник відділення поштового зв’язку Укрпошти здійснює ідентифікацію особи, яка звернулася за отримання адміністративних послуг, шляхом перевірки паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, особи без громадянства чи іншого документа, що посвідчує особу заявника.
Скористатися наданими 9 адмінпослугами, які надають реєстраційні служби територіальних органів юстиції можливо з 1 листопада в усіх поштових відділення області.
Переглядів: 532 | Додав: Оксана | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]