Головна » 2011 » Жовтень » 25 » Порядок роботи Громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при Радехівському районному управлінні юстиції у Л
11:40
Порядок роботи Громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при Радехівському районному управлінні юстиції у Л
УКРАЇНА
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
РАДЕХІВСЬКЕ РАЙОННЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ

НАКАЗ

24. 10 .2011 р. м.Радехів №134

Про затвердження Порядку роботи
Громадської приймальні з надання
безоплатної первинної правової
допомоги при Радехівському районному
управлінні юстиції Львівської області

Відповідно до Закону України «Про безоплатну правову допомогу» від 02.06.2011 №3460-VI, Положення про районні, районні у містах, міські (міст обласного значення), міськрайонні, міжрайонні управління юстиції від 23.06.2011 №1707/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.06.2011 №760/19498, Наказу Головного управління юстиції у Львівській області №1527 від 18.10.2011, «Про затвердження Порядку роботи Громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при Головному управлінні юстиції у Львівській області », зареєстрованого в Головному управлінні юстиції 18.10.2011 за №94/1560,

НАКАЗУЮ:

1.Затвердити Порядок роботи Громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при Радехівському районному управлінні юстиції Львівської області, що додається.

2. Працівникам Радехівського районного управління юстиції Львівської області:
2.1. забезпечити організацію та роботу Громадської приймальні Радехівського районного управління юстиції Львівської області;
2.2. подати наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03.10.1992 №493 «Про державну реєстрацію нормативно – правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади» (зі змінами)

3. Забезпечити оприлюднення цього наказу на веб – сайті Радехівського районного управління юстиції Львівської області.

4. Заступникам начальника управління юстиції, начальникам відділів в межах повноважень забезпечити виконання цього наказу.

5. Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

6.Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Радехівського районного
управління юстиції Г.М.Сопронюк

Порядок
роботи Громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при Радехівському районному управлінні юстиції у Львівській області

І. Загальні положення
1.1. Положення про правову Громадську приймальню при Радехівському районному управлінні юстиції Львівської області розроблено відповідно до Закону України «Про безоплатну правову допомогу» від 02.06.2011 №3460-VI, наказу Головного управління юстиції у Львівській області «Про затвердження Порядку роботи громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при Головному управлінні юстиції у Львівській області» від 28.10.2011 №1527, зареєстрованого в Головному управлінні юстиції у Львівській області від 18.10.2011 за № 94/1560.
1.2. Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги (далі - Приймальня) створюється для надання Радехівським районним управлінням юстиції безоплатної первинної правової допомоги особам, які перебувають під юрисдикцією України.
1.3. Приймальня утворюється за рішенням начальника районного управління юстиції.
1.4. Особи, які перебувають під юрисдикцією України, мають право звернутися:
1.4.1. до Громадської приймальні Радехівського районного управління юстиції для отримання безоплатної первинної правової допомоги;

1.5. Основною метою діяльності Приймальні є сприяння забезпеченню правового захисту конституційних прав, свобод та інтересів громадян органами виконавчої влади, належної реалізації Закону України "Про безоплатну правову допомогу" .
1.6. Приймальня здійснює такі види правової допомоги:
надання правової інформації;
надання консультацій і роз'яснень з правових питань;
допомога у складенні заяв, скарг та інших документів правового характеру (крім документів процесуального характеру);
надання допомоги в забезпеченні доступу особи до вторинної правової допомоги та медіації.
1.7. Діяльність Приймальні ґрунтується на принципах:
верховенства права;
законності;
доступності безоплатної правової допомоги;
забезпечення якості безоплатної правової допомоги.

II. Організація роботи та порядок особистого прийому осіб
2.1. Роботу Приймальні забезпечує, організовує та контролює завідувач, який призначається начальником Радехівського районного управління юстиції з числа висококваліфікованих працівників, які можуть чітко й доступно надати роз’яснення положень законодавства та консультації з питань реалізації прав і свобод людини і громадянина та виконання обов'язків.
Для належної роботи Приймальні начальник управління юстиції виділяє окреме приміщення та відповідне матеріально-технічне обладнання.
2.2. Прийом осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, проводиться постійно у встановлені дні та години.
2.3. Графік роботи Приймальні (додаток 1) та Порядок роботи громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги оприлюднюються у місцевих засобах масової інформації, а також вивішуються в приміщенні, у якому розміщена Приймальня, у місцях, зручних для вільного огляду та на веб – сайті Радехівського районного управління юстиції Львівської області (radehivjust.at.ua.)
2.4. Реєстрація особистого обліку прийому осіб, які звертаються до Приймальні Радехівського районного управління юстиції, здійснюється за допомогою журнальної форми реєстрації (додаток 2).
2.5. Питання, з якими звертаються особи, по змозі вирішуються під час прийому в день їх звернення з урахуванням часу роботи Приймальні.
2.6. Несвоєчасний початок приймання осіб, які звернулися, та його припинення раніше встановленого часу без поважних причин неприпустимі.
2.7. Для забезпечення ефективної роботи Приймальні начальник Радехівського районного управління юстиції за поданням завідувача, залучає працівників Радехівського районного управління юстиції, при якому створена Приймальня, до компетенції яких належать питання, порушені особою, що звернулася, з питань:
2.7.1. державної реєстрації актів цивільного стану – начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану;
2.7.2. державної виконавчої служби – начальник відділу державної виконавчої служби;
2.7.3. нотаріату – завідувач Радехівської державної нотаріальної контори;
2.7.4. розкладу роботи та графіку прийому громадян, в тому числі і виїзного прийому громадян: роботи «гарячої» телефонної лінії;
2.8. Якщо під час особистого прийому встановлено, що особа потребує надання безоплатної вторинної правової допомоги, працівник, який проводить особистий прийом, зобов'язаний роз'яснити їй порядок подання звернення про надання безоплатної вторинної правової допомоги.
2.9. Особа має право на оскарження дій працівника Приймальні у керівника Приймальні або ж у начальника управління юстиції, при якому створена Приймальня. Керівник розглядає скаргу на дії працівника Приймальні та вживає відповідних заходів до усунення порушень.

III. Порядок розгляду звернень осіб
3.1. Звернення про надання одного з видів правових послуг, визначених пунктом 1.6 розділу I цього Порядку, надсилаються або подаються особами безпосередньо до Приймальні Радехівського районного управління юстиції, відповідно до компетенції.
3.2. Звернення про надання одного з видів правових послуг, визначених пунктом 1.6 розділу I цього Порядку, що стосуються осіб, визнаних судом недієздатними або дієздатність яких обмежена судом, надсилаються або подаються їх опікунами чи піклувальниками.
3.3. Радехівське районне управління юстиції Львівської області, при якому створена Приймальня, у разі письмового звернення осіб про надання будь-якого з видів правових послуг, визначених пунктом 1.6 розділу I цього Порядку, з питань, що віднесені до їх повноважень, зобов'язані надати такі послуги протягом тридцяти календарних днів з дня надходження звернення.
3.4. Якщо у зверненні особи міститься лише прохання про надання відповідної правової інформації, така правова допомога надається не пізніше ніж протягом п'ятнадцяти днів з дня отримання звернення.
3.5. В Радехівському районному управлінні юстиції при якому створена Приймальня, забороняється встановлювати плату за надання будь-якого з видів правових послуг, визначених пунктом 1.6 розділу I цього Порядку, та за видачу особам бланків заяв, звернень, запитів, довідок, інших документів, подання яких передбачено законодавством для реалізації прав і свобод людини і громадянина.
3.6. Якщо питання, порушені у зверненні, не належать до компетенції Радехівського районного управління юстиції, при якому створена Приймальня та до якого надійшло звернення особи, управління юстиції протягом п'яти календарних днів повинен надіслати це звернення до відповідного Органу та повідомити про це особу, яка подала звернення.
3.7. Якщо під час розгляду звернення про надання безоплатної первинної правової допомоги встановлено, що особа потребує надання безоплатної вторинної правової допомоги, працівник Громадської приймальні Радехівського районного управління юстиції зобов’язаний роз’яснити особі або її законному представникові порядок подання звернень про надання безоплатної вторинної правової допомоги.
3.8. Звернення, що не стосуються надання первинної правової допомоги, розглядаються в порядку, встановленому законодавством про звернення громадян.
3.9. Для реалізації своїх завдань працівники Приймальні мають право:
одержувати безоплатно для здійснення завдань, покладених на Приймальню, необхідну інформацію від державних органів, установ, організацій у порядку, встановленому чинним законодавством;
користуватися нормативно-правовою базою, яка наявна та підтримується у контрольному стані у відповідному органі;
на заохочення начальником Радехівського районного управління юстиції за сумлінне виконання своїх обов'язків;
направляти особу до органу виконавчої влади, територіального органу центрального органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування до компетенції якого належить вирішення питання;
начальник Радехівського районного управління юстиції, при якому створена Приймальня, за поданням завідувача Приймальні може залучати спеціалістів органів виконавчої влади, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ, організацій (за їх згодою) до розгляду питань, що належать до їх компетенції.
3.10. Працівники Приймальні зобов'язані:
здійснювати прийом громадян у приміщеннях, визначених начальником Радехівського районного управління юстиції, згідно із затвердженим графіком роботи;
дотримуватись порядків особистого прийому осіб та розгляду звернень про надання безоплатної первинної правової допомоги;
вести журнал реєстрації особистого обліку прийому осіб, які звернулись до Приймальні по безоплатну первинну правову допомогу;
дотримуватись Конституції України, Закону України «Про безоплатну правову допомогу», інших нормативно-правових актів та міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України;
не допускати порушень прав і свобод людини і громадянина;
приймати осіб, які звернулися до Приймальні, та розглядати порушені ними питання;
консультувати особу про всі можливі шляхи врегулювання спору чи вирішення питання;
дотримуватись етичних норм, бути коректним і ввічливим у спілкуванні з особою, що звертається;
повідомляти керівників відповідних установ, підприємств та організацій за погодженням з начальником Радехівського районного управління юстиції, при якому створена Приймальня, у разі отримання конкретних даних про порушення прав та законних інтересів особи, вимог законодавства;
не розголошувати конфіденційну інформацію про осіб, що стала їм відома під час надання правової допомоги;
не допускати застосування привілеїв чи обмежень до осіб за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.
3.11. Працівники Приймальні згідно із законодавством відповідальні:
за якість та повноту наданої правової допомоги;
за схоронність документів, які стосуються діяльності Приймальні.

Начальник
Радехівського районного
управління юстиції
у Львівській області Г.М.Сопронюк
Переглядів: 873 | Додав: Оксана | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]